ובתבערה ובמסה. י"ג תימה למה הפסיק הענין לכתוב ובתבערה י"ג כדפי' רש"י. ותירץ הר"ר אליקים וז"ל אמר רבו' ראויין היו ללקות בכלייה בתבערה ובמסה ובקברות התאוה כמו בחטאת העגל וכן מוכח בגופיה דקרא דכתיב ואתנפל וגו' ארבעים יום וגו' על כל חטאתם וגו'. מכלל דארבעים יום היו גם על שאר חטאות לכך הפסיק הענין והזכיר בתבערה ובמסה וגו' עכ"ל: